Θερινές εκπτώσεις: Κάθε χρόνο και… πιο νωρίς Ημερομηνία:
6/7/2025, 21:40 - Εμφανίσεις: 8
Μία μόλις εβδομάδα πριν την επίσημη έναρξη των θερινών εκπτώσεων, η αγοράκαταβάλει προσπάθεια να κάνει ήδη ένα μίνι απολογισμό από τις προσφορές που τρέχουν» εδώ και ένα δεκαήμερο, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες και τα brands προσπαθούν να κερδίσουν το μερίδιο του κάθε καταναλωτή.
Από τα Zara και τα M&S, μέχρι τα Notos, τα Funky Buddha και τα Πολυκαταστήματα Attica, οι αλυσίδες κινούνται σε ρυθμούς προσφορών, αντλώντας έμπνευση από τους μεγάλους παίκτες που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στο διαδίκτυο, αλλά συμπαρασύροντας κιόλας και τα υπόλοιπα μεμονωμένα ή μικρότερης εμβέλειας καταστήματα.
Προσφορές παντού Τα αυτοκόλλητα στις βιτρίνες φωνάζουν «summer offers» που κυμαίνονται από 15 έως και 50% για επιλεγμένους κωδικούς προϊόντων, έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στις φυσικές και κυρίως στις ψηφιακές βιτρίνες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Την ίδια τακτική ακολουθούν και κάποιες επιχειρήσεις αθλητικών ειδών που προσφέρουν από τώρα ειδικά εκπτωτικά «πακέτα» για περιορισμένο αριθμό προϊόντων κυρίως για online αγορές.
Καταλύτης στην έναρξη των εκπτώσεων ολοένα και πιο νωρίς είναι εξάλλου και το marketing των μεγάλων διαδικτυακών λιανοπωλητών, όπως η Amazon που σχεδιάζει ρεκόρ πωλήσεων με το φετινό 4ήμερο Prime Day, που έχουν ήδη ξεκινήσει εκπτώσεις και λειτουργούν ως ένα ιδιότυπο εργαλείο σύγκρισης τιμών.
Από τον ισπανικό κολοσσό Inditex (Zara, Stradivarius, Pull & Bear, Zara Home, Bershka, Massimo Dutti), την επίσης ισπανική Mango, μέχρι τις ελληνικές αλυσίδες ένδυσης Pink Woman, BSB και Funky Buddha, αλλά και οι Doca και τα αθλητικά JD, Cosmos, Intersport και Zackret «τρέχουν» τις δικές τους μεγάλες ενημερωτικές και προωθητικές ενέργειες προσφορών, στέλνοντας και μέσω email και viber με εκπτωτικά voucher και κωδικούς σε συστηματικούς πελάτες ή καταναλωτές που λαμβάνουν τα newsletter τους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Ο συντελεστής «διακοπές» Εξάλλου, το λιανικ...